سه رويكرد به هوش كسب و كار و پيامدهاي آنها

گزارش سه رويكرد به هوش كسب و كار و پيامدهاي طراحي آنها، فرايندي سه مرحله اي كه پيشرفت تدريجي توان تحليلي سازمانها همراه با رشد نيازها و تقاضاهايشان را توصيف مي كند:
1) فناوري اطلاعات گرا. سازمانها در اين سطح عموما به هوش كسب و كار به مثابه يك نوآوري فناوري اطلاعاتي مي نگرند كه بر گردآوري داده و انتخاب ابزارهاي تحليلي تاكيد دارد. پرسش آنها اينست كه "چه اتفاقي افتاده است" و در پي آن هستند كه با تحليل دادههاي تاريخي تصميمات كسب و كار بهتري اتخاذ كنند.
كليد واژه ها: هوش تجاري، هوش بيزينس، بيزينس اينتليجنس، هوش سازماني، نبوغ سازماني، تصميم گيري،
/**/
       + نوشته شده در سه شنبه پانزدهم اسفند ۱۳۹۱ ساعت 12:5 توسط ابوالقاسم رجبي
        |